Volvo V90 Cross Country apeluje na ľudí, aby do svojho života vrátili vášeň
Väčšina z nás dospeje v živote do bodu, keď vymení život fanatika do lyžovania či surfovania za kariéru. Niektorí ľudia tak môžu stratiť svoj zmysel pre dobrodružstvo, keď sa usadia a začnú viesť pohodlný život. Táto kampaň nám pripomína, že teraz je tej správny čas oživiť vzťahy a vášne, ktoré máme tak veľmi radi, a žiť naplno
Medzinárodný prieskum, ktorý uskutočnila spoločnosť Volvo, ukázal, že šesť z desiatich ľudí na celom svete chce tráviť čas rôznymi aktivitami v prírode – medzi najobľúbenejšie činnosti patrí turistika, behanie a bicyklovanie. Spomedzi tých, ktorý majú pocit, že nemôžu dať prednosť svojim koníčkom, 68 percent uviedlo, že im v živote príliš veľa času zaberá práca. Nová kampaň spoločnosti Volvo, zameraná na model Volvo V90 Cross Country, reaguje na tieto zistenia a vyzýva ľudí, aby vrátili svojmu životu vášeň a dobrodružstvo, ktoré kedysi milovali a stavali do popredia.
Väčšina z nás dospeje v živote do bodu, keď vymení život fanatika do lyžovania či surfovania za kariéru. Niektorí ľudia tak môžu stratiť svoj zmysel pre dobrodružstvo, keď sa usadia a začnú viesť pohodlný život. Táto kampaň nám pripomína, že teraz je tej správny čas oživiť vzťahy a vášne, ktoré máme tak veľmi radi, a žiť naplno,Thomas Andersson
Nová kampaň, inšpirovaná zosnulým britským filozofom Alanom Wattsom, apeluje na ľudí, aby oživili svoje zabudnuté vášne, prehodnotili svoje životné priority a viac si užívali súčasnosť.
Bez akýchkoľvek klišéovitých obrázkov vidieka či terénnych schopností sa V90 Cross Country predstavuje ako auto, ktoré vám pomôže od všetkého ujsť; ako dokonalý spoločník, ktorý pomôže ľuďom uniknúť od ich zaneprázdnených životov a dosiahnuť vytúženú rovnováhu medzi prácou a osobným životom,Thomas Andersson
Video ku kampani natáčané v kanadskom meste Vancouver a jeho okolí predstavuje štyroch biznismenov, ktorí znova objavujú cestu k svojim milovaným aj k svojim zabudnutým vášňam. Vo svojom Volve V90 Cross Country nechávajú mesto ďaleko za sebou a vydávajú sa v ústrety surfovaniu, rybárčeniu alebo fotografickým výletom v prírode.
Kontrast k vizuálnej stránke tvorí kultový prejav filozofa Alana Wattsa z roku 1959 s názvom „Live Fully Now“ (Žite naplno teraz). V ňom vyzýva ľudí, aby prestali žiť len pre svoje budúce postavenie a namiesto toho žili v súčasnosti a viac robili veci, ktoré majú radi. Odkaz je jasný:
Nebudete žiť vôbec, ak nebudete žiť naplno práve teraz.
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. ZatvoriťĎalšie Informácie
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.