Internet je miesto neobmedzených možností. Skutočne, lebo jedine tu sa môže niekto nachytať, že rakovina sa dá liečiť savom a potom ho začať piť. Ale nie je to iba o hoaxoch, ktorým ľudia uveria, je to aj miesto, ktoré môžete použiť na self promo.
Dnes sú ľudia slepí voči reklamám, a keď chcú niečo kúpiť, tak začnú hľadať o tom informácie.
Teda za predpokladu, že nejdú na nákup rožkov. A práve vaša web stránka je skvelým miestom, kde to môžete rozbaliť.
Ale nesnažte sa na nej ušetriť, neoplatí sa vám to. Znížiť náklady vám pomôže napríklad bratislavské virtuálne sídlo.
Na vzhľade záleží. Vždy
Prvý dojem je takmer vždy rozhodujúci. Viac ako 80 % ľudí sa rozhoduje pri nákupe podľa toho, ako produkt vyzerá.
A nielen pri nakupovaní – ak sa zoznamujete s neznámym človekom, isto ste milší k tomu, kto je vám sympatický, je dobre upravený a pekne vonia ako k tomu, ktorý je už na prvý pohľad grobián, zapácha a je oblečený v špinavých šatách.
Preto by ste pri tvorbe internetového obchodu či vašej stránke mali myslieť na to ako vyzerá a priplatiť si za šikovného grafického dizajnéra. Dnes sú moderné dlhšie scrollovacie stránky s jednoduchým až minimalistickým dizajnom, ktoré využívajú infografiku.
Nerobte obsah iba preto, že „obsah je kráľ“
Určite ste čítali o tom, že obsah je veľmi dôležitý a mala by ho mať každá kvalitná stránka. Áno, to je pravda, lenže ten obsah by mal byť tiež kvalitný. Problém je v tom, že ľudia dnes robia obsah bez ohľadu na to, či je kvalitný len preto, aby tam nejaký bol.
A ako by mal vyzerať taký kvalitný obsah? Musí mať pridanú hodnotu pre príjemcu, musí to v ňom vyvolať nejaké emócie, pomôcť s problémom, poradiť či uľahčiť rozhodovanie a hlavne by mal byť zadarmo.
Takže ak napríklad predávate ready made spoločnosti píšte blog o tom, na čo si dať pozor pri ich kúpe, kde bývajú skryté háčiky a ďalšie praktické rady. Nepíšte tak, aby ste tomu človeku predali to, čo ponúkate, ale píšte tak, aby ste mu pomohli s rozhodovaním.
Spojte formu a obsah
Forma a obsah sú spojené nádoby. Ak by ste mali iba super vzhľad, bolo by to ako rande so dobre vyzerajúcim človekom opačného pohlavia, s ktorým si nemáte čo povedať a vediete iba trápne rozhovory.
S takým by ste na ďalšie rande asi už nešli. Je dôležité spojiť peknú formu a kvalitný obsah, aby sa z vášho prvého rande stalo druhé, tretie a nakoniec pekný vzťah.