London Escorts sunderland escorts
Viac

    5 vecí, ktoré by mal robiť každý predajca na eBay

    Chcete, aby vám predaje na eBay šlapali ako hodinky bez zbytočných problémov? Nezabudnite pravidelne robiť týchto 5 dôležitých vecí...

    Chcete, aby vám predaje na eBay šlapali ako hodinky bez zbytočných problémov?

    Nezabudnite pravidelne robiť týchto 5 dôležitých vecí.

    Rovnako ako každé iné podnikanie, aj predaj na portáli eBay si vyžaduje určité povinnosti, ktoré by ste mali robiť pravidelne.

    Niektoré z týchto vecí je dobré robiť každý deň, iné stačí raz za čas.

    Ak už teda máte svoj produkt na eBay úspešne zalistovaný, určite nezabúdajte na tieto hlavné povinnosti, ktoré ovplyvnia vaše budúce predaje:

    1. Kontrolujte nové objednávky

    Objednávka môže prísť hocikedy. V bežný pracovný deň poobede, v pondelok ráno, v piatok o polnoci či dokonca o 2:00 ráno počas víkendu.

    Biznis nikdy nespí a to platí aj na eBay.
    Je potrebné si uvedomiť, že aj keď je u nás napríklad 18:00 hod. podvečer, niekde v Amerike môže byť napríklad 10:00 hod. ráno.

    Taktiež sa môže stať, že vám prídu 2 objednávky, 5 objednávok alebo pokojne aj 20 objednávok za deň (to už záleží od toho, aký je po vašom produkte dopyt, koľko produktov ponúkate, ako máte vytvorený inzerát atď.).

    Každopádne to, či máte alebo nemáte nové objednávky, určite kontrolujte každý deň.

    Ak budete mať novú objednávku, nezabudnite svojmu zákazníkovi napísať krátku správu, v ktorej mu oznámite, že ste jeho objednávku zaevidovali a pracuje sa na jej vybavení.

    Chcete predsa, aby bol váš zákazník spokojný a to sa stane jedine vtedy, ak uvidí, že na jeho objednávke už pracujete a čoskoro bude produkt odoslaný.

    2. Pozrite sa, či vám zákazník neposlal správu

    Tak isto, ako aj pri nových objednávkach – aj správu od zákazníka môžete dostať kedykoľvek.

    Niekedy sa vás môže len opýtať pár informácií ohľadne nákupu, inokedy môže chcieť vyriešiť nejaký problém so zásielkou.

    Nech je to čokoľvek, vždy sa snažte odpovedať čo najskôr.

    Najčastejší dôvod, prečo predajcovia dostávajú od svojich zákazníkov negatívne hodnotenia, je ten, že neodpovedajú na ich správy.

    Preto sa snažte odpísať na správy čo najskôr a v prípade nejakého problému aj profesionálne reagovať.

    3. Kontrolujte svoje skladové zásoby

    Z času na čas nezabudnite skontrolovať, či máte na sklade dostatočné množstvo tovaru. Nechcete predsa, aby ste museli objednávky stornovať.

    Stornovanie objednávok nemajú radi ani zákazníci a ani eBay, preto sa tomu snažte čo najviac vyhýbať.

    Ak daný produkt nemáte skladom, radšej ho na pár dní stiahnite z predaja, dokedy svoj sklad nenaplníte. Vyhnete sa tak zbytočným problémom.

    4. Pravidelne kontrolujte, či vám zákazník neotvoril spor

    Otvoriť spor znamená, že zákazník nie je z nejakého dôvodu so zásielkou spokojný a žiada od vás riešenie (napríklad produkt mu ešte nebol doručený alebo bol produkt poškodený alebo mu prišiel iný produkt, ako si objednal a podobne).

    V tomto prípade je na vás, ako zareagujete. Odporúčam však byť vždy férový.

    Väčšinou zákazníci otvárajú spor kvôli tomu, že im produkt ešte nebol doručený.

    V takomto prípade ich treba upokojiť, dať im sledovacie číslo, aby presne vedeli, kde sa ich produkt nachádza a požiadať ich, nech ešte pár dní vydržia.

    Ak budete so zákazníkmi jednať seriózne a férovo, bez problémov tento spor sami uzavrú a problém je vyriešený.

    5. Nezabúdajte na marketing

    V neposlednom rade nezabúdajte na to, ako svoj produkt prezentujete.

    Vždy sa dá v inzeráte ešte niečo vylepšiť.

    Pravidelne kontrolujte, koľko máte na inzeráte pozretí a koľkí ľudia od vás reálne aj nakúpia.

    – Ak je pozretí málo, snažte sa dostať vyššie vo výsledkoch vyhľadávania(zmeňte kľúčové slová, pridajte kvalitnejšie fotky, pohrajte sa s cenou atď.).

    – Ak je pozretí dosť, ale predaje máte aj napriek tomu malé, pravdepodobne nie je váš inzerát pre vašich potenciálnych zákazníkov zaujímavý.

    Snažte sa čo najviac vzbudiť dôveru.

    Taktiež skúste pridať napríklad darček zdarma, pridajte autentické fotky, spravte lákavé video, dajte garanciu spokojnosti atď.

    Je množstvo vecí, ktorými sa dá váš inzerát obohatiť, aby zaujal väčšie percento zákazníkov.

    Zhrnutie

    Aby vám predaje na eBay šlapali ako hodinky, nezabúdajte na tieto veci:

    1. Kontrolujte nové objednávky

    2. Pozrite si, či vám zákazník neposlal správu

    3. Kontrolujte svoje skladové zásoby

    4. Pravidelne kontrolujte, či vám zákazník neotvoril spor

    5. Nezabúdajte na marketing

    Každý z týchto krokov je dôležitý, preto žiadny nevynechajte. Prajem veľa úspešných predajov.

    AK SA TI ČLÁNOK PÁČIL, ZDIEĽAJ HO S PRIATEĽMI ?


    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články