Kto je Marek Rychtárik?
- Marek Rychtárik, tiež známy ako Majo Rici. Pochádzam od Žiaru nad Hronom. Vyštudoval som TU-vo Zvolene. Aj keď tvrdím, že mi dala škola veľa, nevrátil by som sa tam. Neustále sa snažím robiť veci tak, aby dávali zmyslel. Považujem sa za obchodníka a spokojnosť zákazníka je pre mňa na prvom mieste. Mam 31 rokov, som slobodný, veľa čítam, TV nepozerám skoro vôbec. Pri pohybe a cestovaní viem najlepšie zregenerovať telo i myseľ.
Kedy si začal s podnikaním?
- S podnikaním som začal v roku 2009 na už neexistujúcom aukčnom portály aukro.sk kde som patril medzi najlepších predajcov.
Prečo si sa rozhodol podnikať?
- Som presvedčený že každý človek by mal robiť to čo ho najviac baví a napĺňa, toto je presne môj prípad, a nemať nad sebou šéfa je snáď sen každého 🙂
Čomu sa tvoje podnikanie venuje?
- Mám viac záujmov ale prioritne sa venujem internetovému biznisu.
ZSČO alebo SRO?
- V začiatkoch ZSČO, momentálne som konateľom v dvoch SRO
Prevádzkuješ niekoľko eshop-ov. Povedz nám o nich niečo. Prečo si sa rozhodol práve pre tento druh tovaru?
- Prevádzkujem eshopy so značkovými hodinkami a momentálne pracujem na novom projekte ktorý sa zaoberá výrobou a predajom trendových lyžiarskych a snowboarodvých okuliarov ktoré som vydal pod vlastnou značkou. Tieto vysoko kvalitné okuliare spĺňajú všetky štandardy ktoré sú v dnešnej dobe kladené na okuliare.Okuliare sú hlavne zamerané na skupinu mladých „slobodných“ ludí ktorý si uživajú život plnými dúškami. Ich jedinečný tvar a farebnosť skiel zaujme každého mladého človeka.
Povedz nám niečo o značke CECE
- Značka CECE je nová Slovenská značka a vznika na jar 2014, mojim hlavným cielom je spokojný zákazník. Asi si kladiete otázku prečo práve názov CECE? Ak si myslíte že okuliare majú evokovať muchu CECE tak ste na správnej adrese 🙂 Tieto veľké okuliare ju totižto pripomínajú.
Sú potrebné veľké počiatočné náklady a investície pri takomto druhu eshopov?
- Ak chcete robiť internetový biznis na špičkovej úrovni tak určite áno.
Plánuješ expanziu do zahraničia?
- Áno plánujem, už boli rozoslané emaily naším dúfam budúcim obchodným partnerom, okuliare sa im veľmi páčia.
Je potrebné pri predaji takéhoto tovaru držať skladové zásoby?
- Samozrejme, skladové zásoby sú veľmi dôležité, minimálne treba mať na sklade najpredávanejší tovar.
Čo považuješ za podstatné pre úspech eshopu?
- Dobrý nápad, zaujať zákazníka, cena, dostať ho na svoju stánku a samozrejme fakt aby boli obe strany (predajca a zakazník) spokojné.
Ako riešiš marketing?
- Sústredím sa v prvom rade na internetové vyhľadávače, adwords, veľa reklám bartrujem a facebook.
A čo offline marketing?
- Offline samozrejme riešim tiež. Na partnerských lyžiarskych strediskách mám reklamné plachty, pútače atď.Taktiež budem robiť promo akcie, propagáciu spojenú s testovaním okuliarov priamo na svahoch.
Aké sú tvoje plány do budúcna?
- Dizajn eshopov nezodpovedá moderným trendom, môj plán je omladiť eshopy a v neposlednom rade presadit značku cece na Slovenskom trhu.
Ďakujem ti Marek za rozhovor a prajem ti v tvojom online podnikaní veľa úspechov!
Chceš vyhrať knihu Bohatý Otec Chudobný Otec? Polož Marekovi otázku z oblasti biznisu alebo marketingu a možno práve ty získať knihu Bohatý Otec Chudobný Otec. Otázky môžte písať vo forme komentáru dole pod týmto článkom.