Denne prejde cez klávesnice a telefónne linky zákazníckej podpory 600 až 700 požiadaviek, ktoré sa líšia prípad od prípadu. Existujú však určité vzorce, podľa ktorých sa dajú niektoré veci zautomatizovať alebo vyriešiť ešte pre tým, než ich zákazník nahlási ako problém.

Preto sa snažíme automatizovať rôzne úkony, aby bolo možné všetky nastavenia a úpravy realizovať priamo z prostredia WebAdminu. Vďaka takejto automatizácii sa nám podarilo znížiť počet ticketov za posledné 2 mesiace až o 20%.

Napriek tomu sa denne stretávame s požiadavkami, ktoré treba riešiť úplne samostatne a nie je možné ich zautomatizovať. Spísali sme niekoľko užitočných tipov, ako môžete efektívne pracovať so systémom a ako jednoducho dosiahnuť riešenie problému. Toto sú vaše tromfy v komunikácii so zákazníckou podporou!

1. Aktualizácia kontaktných údajov

Z bezpečnostných dôvodov nemôžeme vykonávať akékoľvek zmeny na hostingu, faktúre, v nastaveniach konta bez toho, aby žiadosť o túto zmenu neprišla z kontaktného e-mailu / telefónneho čísla.

Pomocou autorizovaných požiadaviek však dokážeme požiadavke vyhovieť ihneď. Stačí nás kontaktovať z kontaktného telefónneho čísla, uvedeného pod vaším kontom vo WebAdmine.

Odporúčame zahájiť chat po prihlásení alebo nás elektronicky kontaktovať z e-mailu, uvedeného pod vaším kontom. Kontaktné údaje je možné upraviť v sekcii Nastavenia.

2. Aktualizácia fakturačných údajov

Základom správne vystavených faktúr sú pravidelne udržiavané a kontrolované fakturačné údaje. Dáta je možné kedykoľvek zmeniť aj na predfaktúre podľa tohoto návodu.

Na originálnej faktúre je možné údaje zmeniť len v rámci aktuálneho mesiaca priamo cez prostredie Webadmina, prípadne cez preklik umiestnený v rámci e-mailu s faktúrou. Dodatočne žiaľ nie je možné fakturačné údaje meniť.

3. Predchádzanie komplikáciám s platbami

Častým dôvodom nezaevidovanej úhrady je nesprávne uvedený variabilný symbol alebo nepresná suma na úhradu. Týmto sa zvyšuje riziko deaktivácie služieb a dodatočné náklady spojené s ich obnovením. Predchádzať komplikáciám je jednoduché.

Stačí si vo WebAdmine aktivovať automatické predlžovanie služieb (získate zľavu 5% z hodnoty uhradenej faktúry), prípadne úhrady realizovať priamo kartou alebo cez WebAdmina, kde po úhrade bude platba spárovaná v priebehu niekoľkých minút. Minimalizuje sa tak riziko nesprávnej úhrady.

4. Ako na (ne)funkčný e-mail

Keďže príčin môže byť veľa, základné kroky ako sa dopátrať k riešeniu nefunkčného e-mailu nájdete na tomto linku. Všetky prípady nefunkčnosti e-mailových účtov sa snažíme dôkladne preveriť, no dôležité je, aby sme mali čo najpresnejšie informácie. V prípade nefukčného e-mailu potrebujeme vedieť:

  • preverenie úspešnosti prihlásenia cez Webmail (posta.websupport.sk)
  • screenshoty nastavení e-mailového klienta
  • screenshot chybovej hlášky, nedoručenku konkrétneho problémového prípadu
  • upresniť hlavičku from/to/date/time

5. Riešenia chybových hlášok

Medzi najčastejšie príčiny nedostupnosti klientských webov patria generické chybové hlášky, z ktorých každá má svoj dôvod, ale aj riešenie:

Dúfame, že vám naše tipy pomohli. Radi uvítame akékoľvek ďalšie hinty a zlepšováky, ktoré vám uľahčiu prácu v prostredí WebAdmina. Kľudne nám ich pošlite na helpdesk@websupport.sk.