London Escorts sunderland escorts
Viac

    Podnikateľka a modelka Ashley Graham – Kilá navyše už dávno nie sú problém!

    Krivky tejto mladej krásky zďaleka presahujú tradičných 90-60-90 a aj napriek sa môže pochváliť rôznymi úspechmi. Preslávila sa najmä vďaka svojim oblým tvarom. Je tak hmatateľným dôkazom toho, že všetky ženy nemusia spĺňať vyššie uvedené kritéria, aby sa presadili v módnom priemysle.

    Je mladá, krásna a nesie so sebou obrovské posolstvo pre mnohé ženy po celom svete. Reč nie je o nikom inom, ako o zvodnej americkej modelke Ashley Graham.

    Podnikateľka a modelka, ktorá búra tradičné predstavy

    Krivky tejto mladej krásky zďaleka presahujú tradičných 90-60-90 a aj napriek sa môže pochváliť rôznymi úspechmi. Preslávila sa najmä vďaka svojim oblým tvarom. Je tak hmatateľným dôkazom toho, že všetky ženy nemusia spĺňať vyššie uvedené kritéria, aby sa presadili v módnom priemysle.

    Táto kráska už viac, ako dekádu kraľuje fashion svetu kyprých tvarov. Úspech zožala najmä na poli s bielizňou a plavkami pre plus size modely. Počas svojej kariéry pózovala pre plavkový magazín Sports Illustrated a na konte má aj účasť na špeciálnom vydaní adventného kalendára pre časopis LOVE.

    Táto bezpochyby podnikavá a úspešná žena sa môže pochváliť aj vlastnou bábikou Barbie, ktorá nesie jej podobizeň. Ako žena vo svete biznisu tak môže byť veľkou inšpiráciou pre mnohé jej obdivovateľky. Okrem úspechu v podnikaní však táto kráska nesie so sebou ešte jeden dôležitý odkaz.

    Najmä mladým dievčatám ukazuje, že žena nemusí nosiť miery preferované mnohými módnymi ikonami, aby sa stala úspešnou a žiadanou.

    Ashley Graham odštartovala svoju kariéru v roku 2001 podpisom zmluvy s Wilhelma Models. Už vo svojich začiatkoch sa tak objavila na stránkach populárneho magazínu YM magazine.

    We runnin’ through them ? @swimsuitsforall

    Príspevok, ktorý zdieľa A S H L E Y G R A H A M (@theashleygraham),

    Kampaň s jasným odkazom

    V roku 2007 sa jej profil objavil na stránkach takých velikánov ako Vogue či Glamour. O tom, že jej odkaz je jasný, svedčí aj komerčná kampaň pre Lane Bryant, v ktorej sa objavila aj krásna Ashley Graham. Kontroverzná propagácia mala priniesť okrem zábavy aj úctu pre ženy všetkých tvarov a veľkostí.

    Posolstvom krásky s oblými tvarmi je ukázať celému svetu, že všetky ženy by mali byť uznávané bez ohľadu na to, akú veľkosť oblečenia nosia. Jej odkaz však určite ocenia aj ženy, ktoré sa nepohybujú v módnom priemysle. Krása je bezpochyby silnou predajnou komoditou, no často býva preceňovaná.

    Je to totiž kategória, ktorú pokojne môžeme zaradiť medzi relatívne. Čo sa totiž páči jednému, inému sa nemusí. Kult žien s krivkami 90-60-90 už neraz narobil množstvo problémov nejednej ženskej duši. Najmä mladé dievčatá často podliehajú tomuto trendu, pretože ešte nedokážu správne prioritizovať svoje životné hodnoty.

    Odkaz Ashley Graham je preto veľmi silný. Jej biznis model je zrejme aj preto taký úspešný. Nesie v sebe krásnu myšlienku spojenú s pútavým príbehom. Vidieť ju pritom v každom kúte priemyslu.

    Jej prítomnosť na sociálnych médiách a v televízii jej otvorila dvere do ríše, ktorej dominujú mená ako Kendall Jenner či GigiHadid.

    #demthighs

    Príspevok, ktorý zdieľa A S H L E Y G R A H A M (@theashleygraham),

    Ashley Graham reflektuje súčasný svet

    Ashely Graham je skutočným odrazom sveta, v ktorom v súčasnosti žijeme,“

    uviedol Ivan Bart, prezident IMG Model.

    „Je výzvou nielen pre samotný svet módy a modelingový priemysel, ale dáva zmysel aj tomu, čo znamená krása v dnešnej kultúre,“

    dodal Bart.

    Príbeh tejto inšpiratívnej biznis ženy je obrovským motivátorom nielen pre nežnejšie pohlavie. Autenticita a otvorenosť sú základnými piliermi akéhokoľvek úspechu a táto žena je živým príkladom toho, že sny možno premeniť na realitu. Je tiež dôkazom toho, že myšlienka so správnym posolstvom dokáže osloviť.

    Na svete biznisu je nádherná práve jeho rozmanitosť, ako aj to, že nás neustále niečím prekvapuje.

    Môžeme sa nechať inšpirovať úspešnými a motivovať ich úspechmi, no napokon sme to vždy len my sami, kto prichádza s niečím novým a autentickým, čím svetu odovzdávame veľkú kus zo samých seba.

    Komentáre

    Najnovšie články

    Podobné články