Nežijeme už tak ako v minulosti, keď sme bez rozdielu končili v práci o štvrtej a potom sme si išli pokojne nakúpiť do obchodu a doma pozerali televíziu.
Teraz chcú ľudia viac a chcú si maximálne užívať každú sekundu svojho života. Takže otázka znie – ako nakupujú moderní ľudia?
Určite nie tak, že prídu do obchodu, kde podrobne pozerajú sortiment, ceny a strávia tam aj polhodinu. Naopak, chcú nakupovať rýchlo a efektívne.
Prehľad o tom, čo ideme kupovať
Moderný človek kupuje tak, že už vopred vie, po čo do obchodu ide a čo presne chce kúpiť. Najmä mladí ľudia doslova neznášajú, ak sa majú bezcieľne potulovať po potravinách a hľadať, čo ich zaujme.
V tomto prípade sú výborné on-line letáky hypermarketov, ktoré zreteľne a prehľadne upozorňujú na aktuálny sortiment a zvýhodnené cenové akcie.
On-line forma letákov je ideálna, pretože si domov nenosia zbytočný papier a vedia si ich ľahko pozrieť aj v autobuse cestou do práce.
Pre takéhoto človeka však jednoznačne platí, že nákupné rozhodnutia často robí ešte skôr, než vojde do obchodu. Čas je predsa cenný, vďaka prehľadu o tom, čo idete kupovať, skrátite pobyt v obchode na minimum.
Úspora na správnych miestach
Tento typ ľudí na kvalite nešetrí, avšak hľadajú ten najlepší pomer kvality, množstva a ceny. Rozhodne je teda na mieste úspora na správnych miestach.
Typickým príkladom takéhoto správania je Lidl leták, po ktorom je vždy veľký dopyt. Práve tento obchodný reťazec totiž cieli na takýchto ľudí – tí nepotrebujú desať rôznych druhov olív, stačí im jedna či dve značky za dobrú cenu.
Práve toto je úspora na správnych miestach. Nikto nechce, aby ste kupovali tie najdrahšie možné potraviny, ale zároveň by bolo nezmyslom kupovať len tie najnižšie a najlacnejšie akosti.
Využívanie akcií a zliav
Týmto nadviažeme na to, čo už bolo povedané. Moderní ľudia si radi pozrú aktuálne cenové ponuky a určite, idú za aktuálnymi zľavami.
Platí to najmä pre mladých ľudí, ktorí nemajú tak hlboko do vrecka. Dobrým spôsobom na ušetrenie je pozrieť si Tesco leták, keďže tento britský reťazec je typický práve špeciálnymi akciovými ponukami a zľavneným tovarom, ktorý ponúka vo veľkých množstvách.
Pri získavaní prehľadu o aktuálnych zľavách využívajú ľudia často internet namiesto klasických papierových letákov.
Sčítané a podčiarknuté – moderní ľudia potrebujú nakupovať rýchlo, kvalitne a chcú si svoje rozhodnutia vopred plánovať.
Vďaka takémuto postupu pri nakupovaní potravín či iných produktov ušetríte cenný čas, ktorý môžete využiť aj lepšie.